15 Ocak 2011 Cumartesi

Bozun büyüyü, ayı boğuluyor!


Arkadaş üzerimde nasıl bir lanet varsa sorumlusu tez elden kaldırsın bir zahmet. Ne ettiysem özür dileyeceğim, yani elimden fazlası gelmez tutamayacağım sözü vermeyeyim şimdi. Yok geliyorsa onu da yaparız. Bu ne cünupluktur anlamadım gitti. Yüz kişiye sorduk: "Dışarı çıkalım mı?" aldığımız cevaplar
a)Hastayım.
b)Anam babam evde.
c)Param yok.
d)Çıkasım yok.
e)Hepsi.
Dedim tamam arkadaş zorla güzellik olmaz, bari arayalım hâl, hatır soralım değil mi, bayram değil seyran değil ama saat 21:00'den 9:00'a kadar iki bin dakikam var, sittin sene bitmez. Hayır ne akla hizmet aldım onu da bilmiyorum bu dandirik paketi ama madem şemsiye girmiş açmaya çalışalım. Aklıma gelen ilk numarayı tuşladım ki telefonun karşısındaki arkadaş "Film izliyoruz sonra ararım ben seni" diye buyurmaz mı. Cidden korktum, normal değil bu durum kursağımda düğümlenen heveslerin sayısı çoğaldıkça işin vehameti artıyor. Bir dur demek için buradan beni lanetleme girişiminde bulunan herkese sesleniyorum. Bozun şu büyüyü kafamdan alın şu kara bulutları. Lütfen!

1 yorum:

  1. bir adam vardı canı sıkılan. avea patronu akşam konuş dedi ona eşin ile dostun ile. garibim kandı buna, taktı sepeti koluna ama nerden bilecekti herkesin kendi yoluna gideceğini. kimisi film aleminde kimisi sınav telaşında kimisinin misafiri var kimisi doktora kanmış ne yapsın canı sıkılan adam.
    ağlama adam gelirde geçer zaman ağlama adam elbet düşer sana bu millet ağlama adam sen de çıkarsın dışarı herkesnen haftaya bir gün.

    YanıtlaSil